• (Android) Bendy in Nightmare Run fuskar obegränsat med mynt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskar obegränsat med mynt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bendy in Nightmare Run 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Så jag kan inte ge det en recension eftersom jag aldrig ens spelat spelet och när det laddades tog det 15 minuter att ladda och när det öppnade sa det "förlåt att vi har stött på ett problem, håll hårt!" Så kan jag snälla få lite hjälp här. Tack

    Det verkar fungera och fortsätter att krascha plz fix

    Fruktansvärd. Det kommer inte att laddas. Och det står "vi har stött på ett problem". Och mitt internet är bra. 1/10. Vänligen fixa detta. Tills dess kommer jag aldrig ha det installerat. BTW jag är ett STORT fan av Bendy and the Ink Machine.

    Ljudet kraschade för mig

    Spelet släpar när (chefen) attackerar. Detta gör det nästan omöjligt att undvika attacker och slutföra bonusutmaningar. Försökte byta till låg kvalitet och försökte avinstallera/installera om utan framgång. Skulle verkligen uppskatta buggfix.

    Utmanande men ganska repetitivt överlag är det ok och fånigt. Älskar den svartvita konststilen och baconsoppan!

    Bra spel..... plackat av en bugg, när monstret kastar något fryser telefonen för en sekund vilket gör det svårt att undvika projektilen. Ganska säker på att min telefon inte har något med det att göra...notera 10plus.

    Jag kan inte spela spelet. Jag kan bara bläddra mellan nivåerna. Redigera: kan fortfarande inte interagera med menyn efter uppdatering

    Svårt och laggigt. Jag skulle älska spelet om det gick smidigare.

    kontrollerna är fruktansvärda, varje gång jag försöker svepa räknas det som ett tryck och det slutar med att jag saknar hälsa eller blir skadad för att den inte låter mig röra mig

    Bendy i Nightmare Run. 120 fps. Blade Bound: Hack and Slash of Darkness Action RPG. 120 fps. Blades of Brim. 120 fps. Bleach Brave Souls.

    Ett bra löparspel, förmodligen min favorit. Chefskampmekanikern är väldigt unik. Konststilen är också fantastisk, men Bendys modell ser dock lite konstig ut.

    Det enda du behöver fixa är hälsan. Det är inte rättvist att cheferna har typ 100 hälsa och vi får bara 12. Berätta för mig hur man får mer hälsa om jag har fel.

    Det är ett underbart spel för alla Bendy-fans, grafiken ser bra ut, det är roligt, men det tenderar att vara glitchy. När den första chefen skjuter 3 eldklot fryser den bara och du kan inte undvika eller något. Dessutom slocknar ljudet någon gång och spelet kommer att vara tyst ett tag. När dessa buggar väl är åtgärdade har jag inte en enda dålig sak att säga om det här spelet.

    Det här spelet är alldeles för dyrt och långt för någon att spela och när du dör visar spelet att du blir dödad av chefen, det får dig till och med att titta på sårad och döende bendy 1 stjärna

    Grymt bra! Grafiken är bra, och animationen är fantastisk. Om du gjorde bendy mobile, tror jag att det också kommer att bli bra.

    Bendy in Nightmare Run Arcade gfx

    Coolaste spelet

    Cooking Crush - 玩烹饪游戏和时间管理游戏 街機 yup

    Det är ett fantastiskt spel nästan perfekt men fördröjning gör det verkligen svårt att röra sig annat än den hemska fördröjningen är ett fantastiskt spel

    Kontrollerna är inte tillräckligt flytande. Konceptet är coolt och originellt men det är väldigt svårt bara för att du måste svepa och ibland upptäcker den inte ens att du svepat.

    Jag vill verkligen älska det här spelet, men det släpar varje gång chefen gör något och får dig att tappa hälsan, vilket har kostat mig otaliga bra rundor; och musiken stannar varje gång du förlorar en runda och kommer inte tillbaka om du inte laddar om appen. Konceptet och musiken är riktigt bra, men det slår inte igenom.

    Älskar spelet och musiken men varje gång en annons dyker upp måste jag stänga spelet och öppna det för att få tillbaka musiken igen... Kan du fixa det?

    Bendy in Nightmare Run Pelihalli kgeg

    Det är roligt att inte ha många annonser och en oändlig löpare. Men du springer mot kameran så...

    Det här är kul, men det misslyckas ibland när bröstkorgen spyr tre spyr, det glödde när den föll till marken sedan blev jag träffad även om jag rörde mig ur vägen

    Hej Team! Jag gillade spelet men det finns ett problem att när ett tillägg dyker upp så stoppas ljudet och musiken och när monstret spiller något ur munnen - när det spiller flera gånger blir spelet fördröjt. Jag har en bättre enhet för att spela det här spelet, men det här är de problem jag stötte på när jag spelade det här spelet. Det är det förutom dessa problem själva spelet är ett mästerverk. Hoppas du löser problemet snart

    Jag ger den 3 stjärnor eftersom fördröjningen jag inte kunde slå den sista akten på första nivån på grund av det annat än att det är roligt

    Alto Odyssey; Bendy in Nightmare Run; Crossy Road; Into the Dead 2; Jetpack Joyride ... som inte kan öppnas och arkadskul åtföljd av spel som Temple Run.

    Bendy in Nightmare Run Аркаде lpk

    Bendy in Nightmare Run Arkade fnx

    Bendy™ in Nightmare Run av TheMeatly Games, Ltd.

    Jag var väldigt upprörd över det här spelet, det var helt trasigt, kontrollerna fungerade bara halva tiden och är en skam för Bendy-serien, ännu värre är att de har pengarna att fixa det men gör det inte

    Ett roligt spel fram till 3:e akten eftersom det släpar alldeles för mycket så du är oförmögen att undvika skada eller flytta din karaktär

    Spelet är för ooptimerat. Den har annonser efter varje genomspelning och ljudet stängs av efter att annonser kommer tillbaka först efter ytterligare några annonser. Den har myrprestandan sjunker när de flesta kastar 3 skott så att du blir varm vid den 3:e och så småningom dör eftersom den inte kommer att upptäcka input. Kontrollerna har också känslighetsproblem.

    Ospelbar på mate p20 pro när trippelattacken fryser och inte kan röra sig

    Var tvungen att avinstallera eftersom för mycket fördröjning gjorde det ospelbart.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :